fbpx
0 - 0,00

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

0 - 0,00

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

κόστος κουφωμάτων αλουμινίνου 850 τιμές και προσφορές

Το κόστος των κουφωμάτων

Θα μπορούσα να πω ότι αυτό που πληρώνεις αυτό παίρνεις αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι . Αυτή η έννοια θα είχε μεγάλο νόημα αν μιλάγαμε για ένα προϊόν το οποίο είναι μάρκα . Δηλαδή το παράγει μια μεγάλη βιομηχανία με συγκεκριμένο κόστος και είναι για όλους στην ίδια τιμή . Δηλαδή φανταστείτε ότι αν όλοι οι επαγγελματίες αγοράζουν έτοιμα προϊόντα προς εγκατάσταση τότε θα υπήρχε μέτρο σύγκρισης τιμών και προϊόντων . Η πράξη δείχνει ότι ο κάθε επαγγελματίας κατασκευαστής κουφωμάτων δεν έχει σίγουρα ίδιες τιμές με κάποιον συνάδελφο του κατασκευαστή κουφωμάτων αλουμινίου . Ο λόγος είναι απλός και εύκολος πιστεύω να τον κατανοήσουμε όλοι μας αρκεί να αποδεχτούμε ότι πολλοί παράγοντες συμβάλλουν στην κατάληξη αυτή . Ο ένας λόγος είναι ότι η παραγωγικότητα της κάθε επιχείρησης είναι πολύ διαφορετική και πολύπλευρη σε σχέση με μια άλλη επιχείρηση .

Να κάνω μια παρένθεση και να πω ότι στην πραγματικότητα αν κάποιος καταναλωτής ζητήσει η πάρει δύο η τρεις προσφορές  για τα ίδια προϊόντα όσον αφορά τα κουφώματα αλουμινίου του σπιτιού του σίγουρα δεν θα είναι ίδιες η τιμές που θα του δώσουν και η τρεις τους . Και φυσικά έχουμε ακούσει ότι από προσφορά σε προσφορά υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις τιμές  επιλέγοντας τα ίδια προϊόντα . Αυτό σίγουρα το έχουμε ακούσει η και το έχουμε  βιώσει όλοι μας από κάποιο συγγενικό πρόσωπο η και από διάφορες αναφορές .

Ας επιστρέψουμε πάλι και ας εστιάσουμε στο θέμα μας αυτό  ερμηνεύοντας το λόγο φυσικά και την αιτία . Όπως είπαμε ο πρώτος λόγος και ο ποιο σημαντικός είναι διαφορετική παραγωγή της κάθε μικρής η και μεγάλης βιοτεχνίας παραγωγής κουφωμάτων αλουμινίου . Δεν είναι απόλυτο ότι μια πιο μεγάλη βιοτεχνία θα πρέπει να έχει απαραίτητα καλύτερες τιμές από κάποια πολύ πιο μικρή βιοτεχνία . Εκτός από την παραγωγικότητα της κάθε επιχείρησης , την εύρεση και την πρόσβαση των εξαρτημάτων από πρώτο χέρι , την αγορά πρώτης ύλης  είναι και ο μηχανολογικός εξοπλισμός του κάθε εργαστηρίου και φυσικά πόσο εξελιγμένος είναι .

Το κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό με πολυετή εμπειρία , ο σύγχρονος εξοπλισμός και ο σωστός  χώρος κατασκευής είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας της  κάθε επιχείρησης  . Επίσης επειδή μιλάμε για το κόστος ενός προϊόντος το οποίο περνάει από παραγωγική διαδικασία σαν πρώτη φάση και μετά έρχεται η δεύτερη φάση η οποία είναι η εγκατάσταση του προϊόντος το οποίο είναι το κούφωμα αλουμινίου . Θα πρέπει να γίνει η σωστή και γρήγορη εγκατάσταση χωρίς προβλήματα και καθυστερήσεις . Εάν χρειαστεί και η αποξήλωση του παλιού κουφώματος τότε χρειάζεται μεγάλη προσοχή . Όλα αυτά τα στάδια της συγκεκριμένης εργασίας θα πρέπει να τελειώσουν χωρίς επιπλοκές και φυσικά χάσιμο χρόνου .

Με λίγα λόγια ο κάθε υποψήφιος αγοραστής η καταναλωτής θα πρέπει φυσικά να κάνει την δικιά του έρευνα αγοράς κρίνοντας ο ίδιος τον επαγγελματία η την επιχείρηση την οποία θα εμπιστευτεί να συνεργαστεί όσον αφορά την κατασκευή και την τοποθέτηση κουφωμάτων αλουμινίου . Και πάλι θα πω ότι η τιμές που θα συναντήσει στην συγκεκριμένη έρευνα αγοράς που θα κάνει θα πρέπει να έρθει σε αντιπαράθεση με τους παραπάνω παράγοντες και κριτήρια ώστε το αποτέλεσμα σχέσεις τιμής , προϊόντος και φυσικά της ποιότητας να είναι το καλύτερο δυνατό .

Μοιραστειτε το

4 Απαντήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Language »